Aktivity

Ako komunikovať rôzne témy od spoločenskej zodpovednosti po udržateľnosť vo firmách a v treťom sektore?

Ako ušetriť a pritom osloviť tých správnych spotrebiteľov a zamestnancov?

Čo má najväčší dopad a ako nemíňať peniaze na surfovanie po trendoch?

Práve týmto otázkam sa v rámci predmetu Prípadové štúdie zo sociálneho manažmentu venoval náš vzácny hosť Michal Pastier - investor, marketér a autor bestselleru Žltá kniha budovania značky, ktorá už pomohla viac ako 25 000 čitateľom efektívne budovať osobnú, firemnú či produktovú značku. Svojím autentickým prístupom nás inšpiroval k premýšľaniu o tom, čo dnes v komunikácii naozaj funguje. Ďakujeme za podnetné stretnutie plné postrehov z praxe a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

Partneri študijného programu

dm drogerie markt, s.r.o.
TESCO STORES SR, a.s.
365.bank, a.s.
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
BioHive o.z.
Akadémia sociálnej ekonomiky
Človek v ohrození, n.o.
H.R.OMADA spol. s r. o.,
TREXIMA Bratislava, spol. s r. o.
Deutsche Telekom IT & Telecommunications Slovakia s.r.o.
Rada mládeže Slovenska
Agentúra práce Banskobystrického samosprávneho kraja, n.o.

Garanti študijného programu

Katedra sociálneho rozvoja a práceKatedra ekonómieKatedra hospodárskej politikyNárodohospodárska fakulta EUBAEkonomická univerzita v Bratislave